Resultats de la cerca frase exacta: 40

Diccionaris terminològics  | Economia. Empresa
1. test A/B
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Test consistent a publicar simultàniament dues versions d'un mateix element digital, sovint un lloc web o una aplicació, a fi de comprovar quina de les dues funciona més bé a partir de les dades de comportament dels usuaris que hi accedeixen, que són redistribuïts de manera aleatòria i proporcional [...]
2. test A/B
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Test consistent a publicar simultàniament dues versions d'un mateix element digital, sovint un lloc web o una aplicació, a fi de comprovar quina de les dues funciona més bé a partir de les dades de comportament dels usuaris que hi accedeixen, que són redistribuïts de manera aleatòria i proporcional [...]
3. test cec
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Test per a avaluar i comparar dos o més productes presentats sense elements identificadors de la marca a què pertanyen perquè no puguin influir en les opinions de la persona estudiada. [...]
4. test monàdic
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Test consistent a presentar al subjecte investigat un sol producte, envàs, anunci, etc., perquè l'avaluï sense comparar-lo amb d'altres de similars. [...]
5. test publicitari
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Test utilitzat en la investigació publicitària fonamentalment per a estudiar l'impacte i l'eficàcia d'un missatge publicitari o d'una campanya publicitària. [...]
6. test d'associació
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Test en què es demana al subjecte estudiat que expressi el que primer li vingui a la ment quan se li presenta un estímul, com ara una imatge o un mot. [...]
7. test d'envàs
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Test per a avaluar l'acceptació que pot tenir un envàs entre els consumidors, la influència en la decisió de compra, el disseny gràfic, l'ergonomia, el grau de reconeixement del producte que conté, etc. [...]
8. test de concepte
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Test per a comprovar com els consumidors interpreten i avaluen el concepte de producte o l'eix de comunicació d'una campanya publicitària. [...]
9. test de frustració
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Test en què el subjecte estudiat ha de completar una història il·lustrada, que presenta una situació frustrant, atribuint frases als personatges que hi apareixen. [...]
10. test de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Test per a determinar el grau d'acceptació, eufonia, facilitat de pronunciació, evocació, connotació, record, etc., dels elements identificadors d'una marca. [...]
Pàgines  1 / 4 
Pàgina  1  2  3  4  Següent >>